Stressiga dagar

Sitter o fikar just nu med just denna typ kanellängd och te! :) Mys.
Sedan blir det väl snart sängen som gäller, måste kolla lite saker på datan först hehe. Börjr ändå tjugo i nio imorn så gör inget om jag lägger mig lite sent^^
Förresten kommer uppdateringen måndag-tisdag-onsdag suga , i alla fall måndag-tisdag. Har nämligen Hemkun skapsförhör på tisdag, det största provet vi kommer ha i 8:an i Samhällskunskap på onsdag, och dessutom ett matteprov på onsdag också! Ni förstår att det känns stressigt, och måste plugga måndag-tisdag som bara den och pluggandet måste jag tyvärr prioritera före bloggen... Men ett inlägg hit och dit kan jag nog få till :)
 

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0