School day

Godmorgon på er-
Håller på att göra mig i ordnig och snart måste jag gå till skolan.. som tur är har vi inte så jättejobbiga/tråkiga lektioner idag så får hoppas dagen går rätt fort! :)
Efter skolan får jag se om jag åker och köper gitarrbok, men det ligger en bit bort stället där jag ska köpa det, och man måste byta buss och skit. Men men...
Sen ikväll är det Zumba, och det är jag taggad inför till max! :D Är så synd bara att lektionerna är rätt så korta, 45 minuter..
Nej nu måste jag fortstätta ägna mig ¨åt mig själv (haha) för måste dra snart också.
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Samuelsson

Grymt Anna själv är jag sjuk :( men btw INGEN JÄVEL LÄSER DIN SKIT BLOGG!

Svar: Alla läser den din onda jävel! :) Du ska inte säga nååååt, din är det bara äckel som Dominik som går in på å hur kul e de?! ;)
Anna Gylfe

2012-09-13 @ 19:06:02

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0