Plugg plugg plugg

Ja rubriken säger varför jag har varit borta från bloggen de här dagarna- jag har pluggat.
Suck. Men så är det.
Har haft hemkunskapsförhör idag, gick väl sådär.. För imorn har jag matte och SO-prov och de har jag pluggat till mer. Fast matten dampar jag bara på så.....hehe :)
Så direkt när jag kom hem idag satte jag mig för att plugga. Och en halvtimme senare vart det väl powernap haha- var så trött att jag tror jag till och med slumrade till några sekunder medans jag läste i SO-boken.
Haha så jaaa då fattar ni hur trött jag var! (eller så var det SO:n som var tråkig?) Så jag la mig i soffan direkt och somnade.
Nu är jag rätt trött, eller väldigt trött rättare sagt, så ska lägga mig nu. Vill dessutom vara utvilad till proven imorn, satt man inte är så trött att man typ glömmer bort allt och ja...
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0