Pizza

Godmorgon! (eller jaa, morgon och morgon..)
Igår fanns det ingen tid alls att uppdatera bloggen, vi firade syrran med faster och farmor så det var det som gällde hela kvällen. Det var kul och vi åt grekisk middag, fatta vad gott!?
Idag har jag lite saker planera iaf, ska äta lunch med två kompisar på Mias, sen så måste jag även hinna läsa ut min bok innan dagen är slut hahah, har slagit vad med Veronica att jag ska hinna göra det annars blir jag skyldig henne en tia.. hhaha vet att en tia inte alls är mycket men man vill ju fortfarande vinna vadet! Gillar inte att förlora...
Sedan måste jag städa mitt rum lite ocksåå, sen till kvällen tänkte jag nog kolla på The Hunger Games :D Har läst boken så ska bli spännande att se hur filmen är. Håller på att läsa tvåan nu, och det är den jag alltså ska läsa ut idag! Sedan blir det att läsa trean, men någon har redan avslöjat för mig lite vad som ska hända.......
Har ni läst Hungerspelen (eller Hunger Games som den heter på engelska)? Å vad tyckte ni i så fall om den? Själv tyckte jag den var grymt bra i alla fall.
 
Helt random men i brist på bilder... :/

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0