När hösten kommer

Hejsan-
Nu ikväll har jag fixat i mitt rum, det är mycket finare nu när jag har rensat en massor, och imorn ska jag fixa lite fler saker bla min Erichylla :D Äntligen säger jag bara!
Ska även köpa en höstjacka imorn och eventuellt ett par höstskor. Så då får ni se vad jag kommer hem med heheh ;)
Nu ska jag återgå till boken jag har läst hela kvällen typ, Revolt. Har ni läst Hungerspelen? Eller i alla fall sett filmen? För den finns i tre böcker, Hungerspelen, Fatta eld, och Revolt som jag nu läser. Jättebra böcker, rekommenderar dom starkt. Mina favoritböcker lugnt, om man bortser från Twilight-böckerna haha. Nejmen seriöst, har ni inte läst dem? Så läs dem! :)
Är jättetrött så blir bara kort läsning hehe sen ska jag snarka hela natten i sägen!
Puss på er.

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0