Tillfällig design

Hej hallå! :D Vet att jag inte bloggat på två veckor, det suger ju. Men nu ska jag verkligen börja blogga superdupermycket :D Har gjort ny tillfällig design, den är lite halvmuppig eftersom jag inte fick till det så bra med bakgrunden på headern och bakgrunden på bloggen (det ser ju lite konstigt ut med vit först och sen mönster men aja)men det blir som det blir nu :) ska göra en supergrym header sen till sommaren / under sommaren :)
Just nu kollar jag på Top Model och strax börjar Desperate Housewives! :D Näst sista avsnittet, snyft :'c
men vet hur allt kommer sluta :) men önskar att jag inte visste, för nu blir det ju ingen överraskning :O och Grey's vet jag också hur det kommer sluta denna säsongen, alltså nästa vecka!

VARNING! Grey's kommer vara sjuuukt sorgligt :( VARNING!


bjuder på bild från igår.. :)

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0