Trött...

Sitter och surar lite just nu :( Såg nyss på RixFms hemsida, jag hade ju tävlat om VIP- biljetter till Erics Pop Explosion . Dem har lagt ut alla vinnare men jag vann inte :( Lite synd bara att dem som vann (det var rätt många) bara var vuxna personer! Alla var 30- 45 år! Såg nån som var 22 och EN som var 5 år. Tycker dem borde variera lite när det gäller åldrarna. Jag menar inte att jag borde ha vunnit att det är därför jag säger detta men seriöst, lite variation kan det ju vara! Plus att de vuxna redan har fått såna här chanser, att få gå på konserter osv. Det har ändå inte alla barn/ungdomar fått uppleva! Men men ska inte klaga över det nu.
Vad gör ni ikväll? :)
Jag har huvudvärk and that sucks. Så ska lägga mig strax, ska väl bara fixa lite saker på datan! Såg förresten Alla älskar Alice med familjen ikväll, den är grymt bra! Lite rolig också haha, men har sett den tusen gånger förut så man vet ju vad som kommer hända ;) :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Planer för morgondagen? Hihi kram:)

2012-03-02 @ 01:19:09
URL: http://sandrahaddad.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Nej men vad tråkigt att du inte vann:(

2012-03-02 @ 01:30:59
URL: http://patriciac.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0