Sneak Peek


Känner mig snäll nu och visar ena nageln jag målade, en av de två som blev bra! Det var converse jag målade på naglarna, och det är ju hur enkelt som helst, men jag failade... haha , är inte så stadig på handen och har kanske inte världens största händer och därmed inga stora naglar heller för den delen. Men tummen (den ni ser) och ena pekfingret blev bra. Resten blev som sagt epicfail.se! Och sen duschade jag efteråt, då blev ju naglarna ännu värre haha visst är jag smart?! :D Men ska sova strax, ska bara se klart DH. Sen hoppas jag på att somna på stört, ska upp vid tio i 7 imorn , och då ska jag verkligen HOPPA upp ur sängen på DIREKTEN (annars brukar jag ligga som en död fisk i ca 20 minuter innan jag går upp) så jag blir pigg, och skyndar mig att äta frukost, fixa mig i ordning osv satt jag sen har lång tid över att kunna sitta vid datan, nörd som jag är. Men jag måste ju faktiskt blogga!! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

inag, sj? :D

2012-03-05 @ 23:16:58
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

fint :)

2012-03-06 @ 13:28:35
URL: http://www.cherie.se

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0