Mandelbiscotti

Hej där! ;D Har inte blivit uppdatering förräns nu eftersom att senaste ca en och en halv timmen så har jag försökt göra en frisyr som är assnygg, men det gíck ju åt pipan så nu är jag mest bara sur! Men kollar på No strings attached ,fast såg den igår men det är det enda  jag kan göra nu för det är inte jag som har tvn-.. blö.
Men snart när mamma kommer hem ska vi åka in till stan  för att fixa med min mobil!! :D Vi ska åka dit där vi köpte den och se om garantin gäller eftersom den är paj men det var inte direkt jag som pajade den. Annars får vi helt enkelt lämna in den på lagning ;)
Nu ska jag proppa i mig mandelbiscotti :D och fortsätta kolla på filmen samtidigt som jag kollar datan. Känner mig supersocial!


Mihihi♥

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Heeej! :D

Hoppas du får en härlig lördag i det underbara vårvädret :)

2012-03-24 @ 14:03:43
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: sanna♥

Fin blogg :)

2012-03-24 @ 17:26:01
URL: http://ananaskiwi.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0