Inte bra inte bra

Kan ju bara ta och säga att naglarna blev inte bra! Så visar ingen bild... det gick asbra i början när jag fixade, och jag tänkte liksom "men kolla det här går ju bra" och "jag är fan duktig på det här" och liknande tankar. Meeeeeen, dem tankarna försvann fort. Det blev helt epicfail.se så ska ta bort det. Problemet är bara att jag inte har nagellacksborttagning här hos pappa.. :/

Bjussar på en bild från tåget till Malmö istället!!
Nu ska jag ägna min dyrbara tid (hah!) åt Desperate Housewives istället, och pappas goda konjaksockerkaka :D

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

de är bra, sJ? :D

2012-03-05 @ 22:29:48
URL: http://hkansson.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0