I love skiing

Älskar älskar älskar älskar älskar att åka skidor!! Måste måste måste måste måste åka skidor snart igen........ :D
Bussen dit var rätt långtråkig, allt man ville var ju att komma fram och åka i backarna! Men hemvägen var roligare.. eller början var tråk men sen satte vi oss längre bak där alla andra roliga satt då blev det myckeeet roligare :) vi flummade och garvade och hade hur. kul. som. helst. Här kommer väääärldens bästa skämt som stolta lilla jag kom på!

"Nu är klockan 17:47....... MU!" hahahahahahahahahahahhaahha!!! Fatta hur trötta vi var och är som garvade åt det där!!? Tycker fortfarande det är lite roligt...... :blush: hiuiuhui! :D
Glömde ta nån bra bild när man var i backen så bjuder på en nytagen bild hemifrån istället!? :D:D


Till mitt försvar: jag är trött!!
Nu tänkte jag ta lite middagsrester och äta framför Desperate Housewives säsong 2, som jag btw började titta på i lördags och bara har två avsnitt kvar (tittade bara ett avsnitt igår , annars hade jag sett klart det..) så fatta vilken geek jag faktsikt är.. :) Sen blir det tidig läggdags(typ) och innan dess fika med familjen. Kommer nog i säng runt 1 nån gång. HAHAHAHAHAHAHH FATTA VAD JAG GARVAR NU! Tröttvarning?! :D

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej! ;) Håller du på med någon sport? Och i så fall vilken? Själv håller jag ju på med hästar, så det räknas väl :p Kram!

2012-03-15 @ 21:23:33
URL: http://Sannalitens.se

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0