Bättring bättring

Uppdateringen ska bli bättre. Från och med imorn lovar jag och svär på att jag ska uppdatera som fan,och det ska bli mycket bättre! Ny desigh på väg också, väntar bara på att Jennifer ska skicka en bild till mig som hon har tagit.... :)


Just nu sitter jag och kollar på Grey's Anatomy. Dessutom är jag lite sur på mig själv... mitt nördande med att se Grey's på datorn, alla de gamla säsongerna, gjorde satt jag helt glömde bort Desperate Housewives igår! Jag som aldrig glömmer bort när det går! Jag hade inte ens en tanke på hela dagen på att det gick. Och vet ni varför, varför jag missade det? För att jag var för upptagen av att glo på Grey's! Nej men gud gud gud, dessutom har jag drömt om Grey's två nätter i rad nu! Så pausar lite från det. Ska inte se på det förräns imorn, har faktiskt inte sett det idag! De gamla avsnitten alltså.
åååh nu var det helt plötsligt jättesorgligt på Grey's!! :( :( Det var en kvinna som hade väntat på att hennes kille skulle fria, i ÅTTA ÅR. Men som vanligt fick hon bara ett halsband på alla hjärtans dag, som kom i en liten ask. Så hon gjorde typ slut, men killen följde efter henne och då råkade han ut för en olycka, och dog i "slutet". Sen när Lexie Grey öppnade halsbandet (hon hittade det, kvinnan hade typ inte ens kollat på det) så var det ett hjärta som man öppnade och inuti var det en lapp där det stod "Will you marry me" OCH KILLEN DOG!!! Fattar hur sorgligt?! :( Oj detta blev ett långt inlägg som mest handlade om Grey's Anatomy- nördvaning? Heh.
Men puss på er nu ska jag fortsätta kolla! :D

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0