Arg

Är arg arg arg arg arg arg arg! Min himla cp- dator funkar inte! Den stänger av sig hela tiden och skit....  den gör så ibland när man har den i soffor eller i knät men inte när man har den på ett jävla bord. Så har väl suttit sedan halv 1 tiden och försökt använda den utan att den stänger av sig men neeej det funkar inte., så jag använder syrrans gamla dator som faktsikt är helt okej :) ´skön att använda o sådär, men VÄLDIGT skitig skärm(!!?)
Nu tror jag inte hon har några bilder på mig på sin dator, haha, så jag ´bjuder på gamla hederliga googlebilder! :D PÅ vad jag ska göra !!  hhihi :) Ni kommer nog inte bli förvånade.....



Haha känner mig inte alls beroende av datan ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0