Solbränd

Tjenare! Nu sitter jag och typ gör ingenting, blir snart middag. men efter det ska jag ha lite spa-kväll typ :D ska ta ett lååångt varmt bad, det har man inte gjort på år o dar (typ), och sen ansiktsmask osv :)
Vad ska ni göra ikväll? ;)
    Idag var vi i Raman med klassen, sen när vi slutade skoldagen så stannade jag kvar ett tag med Moa och Jennifer! :D Det var jättesoligt ute och jag hade såklart ingen solkräm med mig (suck..) så nu har är jag solbränd i ansiktet! Tror det iaf, för är röd vid näsan och kinderna......... aja då blir det väl brunt sen iaf! :D
Sen imorn ska jag till centrum med Moa och Jennifer och shoppa lite nödvändiga saker ;) Ska bli bättre med uppdatering btw.


Haha ser ni hur röd jag e?! Nästa gång ska jag fan i mig INTE glömma solkrämen!!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0