Lugg!

Vet ni vad jag har gått och gjort denna vecka??  Jag har skaffat lugg! :D Vanlig raklugg , och häär kommer biild :D :D


Vad tycks? ;)
Nu sitter jag och kollar på allra sista avsnittet av Vänner :D det är strax slut och då ska jag väl lägga mig.. :)
Imorn vet jag ej hur det blir med bloggningen, för brorsan tar studente så vi ska se på hans utspring och efteråt kommer det lite gäster osv, men får se om jag hinner :D
Sen på lördag blir det nog inte heller bra bloggning för då ska jag dela ut tidningar! Har precis fått jobb som sån där typ reklamutdelare.. för nu ska jag ju spara till en iPhone och en systemkamera , båda kostar 5000 så då kan det ju va bra med lite extra pengar varje månad , förutom måndaspengen! :D
NU ska jag ägna mig åt Vänner- avsnittet.. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske konstig fråga .. Men jag undrar hur du fick ditt reklamutdelar jobb. Skickade in till svensk direktreklam för flera veckor sen men inte fått nått svar. Hur lång tid tog det för dig? Tacksam för svar :)

Svar: hej o förlåt att jag svarar så sent! nu kanske du redan har fått jobbet oxå haha, men iaf,, det tog typ kanske tre veckor för mig innan dom hörde av sig o jag fick jobbet :) men sen beror de ju på om distriktet du ska ha blir ledigt osv ;)
Anna Gylfe

2012-06-07 @ 23:18:21

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0