Barcelona

Gissa gissa gissa vart jag eee?? BARCELONA! :D Okejj, nu fick ni inte gissa men men :) har gratis internet i våran typ lilla lägenhet vi har hyrt denna vecka så syrran tog med sin data ;D Fast ska ju såklart inte sitta vid den 24/7 fy fan, när man e på semester ska man ju sola bada och shoppa! :D Eller vad säger ni?? :O ;)
Glömde såklart att ta med min kamera så kan inte bjuda på bilder.. :c så det får bli från google istället!!


stranden ;D googlebild o därför e den sämst ^^

men nu ska jag försöka va lite social mot familjen va, såå  hör väl av mig nån gång i veckan eller när vi har kommit hem (på söndag) :)


Kommentarer
Postat av: Jaslene

Niice!, va kul ju! Hur länge har du varit i Barcelona hittils då? :) Njut av livet, så länge det varar.. ;)

Svar: hejhej allt bra med dig? :D
Anna Gylfe

2012-06-27 @ 15:31:26
Postat av: Anonym

You know who i am?

2012-07-24 @ 00:19:29

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0