You're the one I imagine♥

Har inte vart inne på blogg.se på ett tag, snacka om omgjort! Men det är faktiskt bättre nu, fett mycket skönare att skriva inlägg nu också märker jag! :D Idag har jag bara chillat med Jennifer och Jennifer hahha, sen har jag delat ut reklam.. ska förresten säga upp mig orkar inte mer och tycker inte det är värt det när man ibland bara får 97kr? Visst visst det kanske är normalt för ett sånt jobb, men grejen är att hon som har det distriktet jag bor i som jag vill ha egentligen, det distriktet hade jag förra veckan som extra men iaf, hon tjänar mycket mycket mer, fastän jag har flera hushåll än henne och mitt väger mer! Det läste jag mpå lapparna haha :) men ändå, hon får 60kr mer typ varje gång :O Förlåt jag ska inte sitta här och klaga på det för er :(
 Juste, jag ska till Gistholmen ute i skärgården imorn och kommer hem på söndag, så uppdatering blir inte bra men ska försöka mobilblogga med min skitmobil , hoppas min blir färdig på lagning snart den blir färdig imorn tror jag? Aja, ska ändå försöka blogga mycket :D
Är trött och ska upp tidigt imorn så godnatt på er!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0