Imorn

Nu e jag trött , vaknade tio i morse och la mig typ halv 2 igår, det går inte ihop för mig måste sova typ 10-12 timmar för att vara helt pigg under dagen :o men ställde klockan faktiskt för måste upp kvart i 6 imorn såå ville göra mig trött till ikväll :) För vet ni vart jag ska imorn?? :D
Allsång på Skansen!
Ska dit med Moa, Jennifer , Jennifer och kanske Verro :D Hihiii måste få jättebra plats imorn också!! Men synd bara att det inte e några jättebra artister just imorn, alla bra som typ Panetoz och så är där när jag är i Dalarna.. Men men that's life antar jag ;)
 
Har lite bildbrist tyvärr så ingen bild i det här inlägget inte! Är för ful just nu för att ens ha med på bild eftersom jag inte har borstat mitt hår än... :/
Puss på er!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0