Uppdatering 0 %

Guuuuud va jag har missat att blogga i helgen!!
Har haft fullt upp!
I fredasgs var det ju Jennifers tjejmiddag, där jag sov över! Och i lördags så åkte jag och Jennifer till Tyresö Centrum vid 12- tiden, och kom hem vid typ halv 4. Och då var jag heeelt utmattad plus att jag mådde illa som fan, hade druckit två  Ben&Jerry drickor.. den ena va nån macchiato och den andra typ cappucino grej. Och då vare grädde också...
Meen iaf, Jennifer sov över i natt också, och idag har jag geekat O.C hela dagen (socialt). Och datan har vart hos pappa hela helgen och har inte orkat hämta den förräns nu ..
Men detta ska jag förstås återgälda er på ett bra sätt!! :D
Typ., blogga om massa roliga saker, göra nåt roligt  videoinlägg eller såå... har lite idéer ;)

Meen tänkte geeka lite mer O.C nu , (nämnde jag att jag var  social idag?) och äter middag, så byeee!

 
Hah. :)


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0