Tv- links

Tänkte tipsa om en grym sida!
den heter:

www.tv-links.eu !!

En jättebra sida där du kan se på amerikanska filmer/ tv- serier gratis! Det är jätte enkelt, du behöver bara söka på filmen/serien du vill se , om den finns så klickar du på den, väljer säsong/avsnitt och sen väljer du vart du vill titta på den, typ då, och när du har valt så kommer det upp en ruta där hemsidan med videon är och där klickar du på Play. Den bästa (tycker jag) sidan att kolla på filmen/serien är på Gorillavid, eftersom att den har bäst kvalitet av alla dom jag har varit inne på, och där segar videon nästan aldrig upp sig osv.
Men gå in om ni har några serier ni vill följa, kanske från början! :D
Visst verkade det enkelt? :D
O juste, eftersom att det är engelska så är det ingen svensk text eller så med när man kollar på filmen/serien . Men det tycker inte jag gör något men det kanske ni tycker? ;)


Printscreenade lite satt ni ser hur framsidan ser ut! :)

Den är faktiskt grym, så gå in! :D
Förresten, kom jag på , att man kan också se lite nyare avsnitt av nån serie som inte har kommit till Sverige än! Såg förut att det var tyå 2-3 nya avsnitt av Grey's som inte har kommit till Sverige än, som man kunde se., Fast jag ser inte det då , det blir ju tråkigt när man ska se på tv sen .

Varning: Beroendeframkallande!!! (HAHA)


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0