Tror ni på fredag den 13:e?

Det gör inte jag... inte på det sättet. Att man får otur och sånt.
Visst, vssa får otur liksom o så, men om dom har otur tror jag faktiskt inte det är för att det är fredag den 13:e .
Oturen kan hända vilken annan dag som helst!!
Men jag tror att det vkan vara så att man är så fokuserad på att det är fredag den 13:e och tror att man kommer få otur, så att man på nåt undermedvetet plan gör satt man får otur, liksom.
Som tex, man kanske tänker " Åååh fredag den 13:e, jag kommer säkert skära av mig handen eller nåt" och då , när man väl står där med en kniv och skär sallad eller nåt så skär man sig kanske i fingret! FÖr man är så inriktad på at man ska få otur så att man till slut får det! Hajar ni?
Så tror jag att det är, iaf! :)


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0