Trasig laddare

Tjooohejj!
Sämst uppdatering, jag veet. Ska bli bättring där .
I natt sov iaf Jennifer ööööver :D
och jag tog sönder min mobilladdare.. jag försökte få in den i laddningsgrejen i mobilen men det gick typ inte så då pressade jag, när den satt halv inne, mot sängen och då bröts den typ av på mitten.. fail. Och sen tog jag nån annan laddare och då gick det inte att ladda ! fast sen gjorde det det ändå men bara lite dårå men :(
Äsch, det fixar sig väl sen !

Vad gör ni idag?? :D

Ska ta en dusch nu och sen plugga engelska . 50 glosor till måndag, och alla är köksredskap. Good luck.

Glöm inte att min frågestund avslutas imorn!!! Bläddra ner några inlägg så ser ni inlägget så är det bara att fråga påÅ! :D


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0