Tråååkar :)

Hej !
Sitter o kollar på tv nu, tråkar mest.
Försöker också fatta hur man får igån en diskmaskin men det går inte så bra...
Hahah ni skulle sett dismbänken+ diskhon alltså... efter en helg så var det ett helt berg av disk! jag skojar inte!!
Åååh herregud, vi är inte så duktiga på att hålla rent här hemma när mamma är bortrest! ^^
Undrar hur det går när man flyttat hemifrån sen då?
Fast då är man ju äldre och mer mogen och kan ta ansvar med och sådär satte jaa.. ;)
Vad gör ni ikväll?
Nu ska jag ta och ringa mamma och fråga hur jag gör med diskmaskinen. För när den är färdigkörd är det ÄNNU MER som ska diskas.. HAHA!
Sen efter det blir det en skön, varm kortdusch! Kortduschar är jättesköna jag svär! :D


Kommentarer
Postat av: nattiscediis

Svar: Det är bra med mig med! :)

Några planer för veckan?

2012-01-15 @ 22:12:31
URL: http://nattiscediis.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0