Torsdag 12/1- 2012

Goodmorgon!
Njöt ni av mina tidsinställda igår nurå? :D heh :)
fast... jag somnade inte förän kvart över 11, halv 12 ändå heheh.. hade lite svårt att somna.. :( Fast i början höll jag i och för sig på med mobilen men SEN så låg jag där som en död fisk i typ en kvart och kunde ändå inte somna.. och jag som brukar somna på bara några minuter utan att ens märka det! Men men... det positiva är att jag inte är så trött nu på morgonen! :D Då slipper jag gå runt som en zombie hela dagen, yay!! :DD
Så hoppas det blir en bra dag idag, känns som det! :D Även om vi har rätt så tråkiga lektioner just idag då.. -.-
Nej men nu måste jag skynda mig, har te kvar att dricka upp och sen ska jag borsta håret också! (och jag börjar halv 9.. igår gjorde vi visst inte det, då började vi 9.50 visst :D)


Gammal bild :D

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0