Tävlingen avslutad- vinnare avslöjas imorn!

Godnatt på er!
Nu tänkte jag nämligen lägga mig, vet ni hur dödstrött jag är eller?!
Förresten, tävlingen är avslutad nu!
Men det är några stycken som svarat rätt, så jag tänkte dra lott! För om alla som har svarat rätt sak bli länkade i tre inlägg blir det liksom mycket. Men jag kan nog ta och länka, i "vinnarna" inlägget, alla tre. Ja tre stycken har svarat rätt nu vet ni det. Men sen i tre inlägg som jag länkar en i, är den som dras upp i lotten! :) Då blir det ju rättvist ändå också! Kanske borde ha varit först till kvarn, men nej. Heh.
Men nu ska jag på toa o sånt innan jag somnar, så ska stänga av datan .
Kommer väl blogga det första jag gör imorn! Och förmodligen blir det vinnarna då också... ;)


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott!! :D

2012-01-14 @ 01:11:29
URL: http://mooollys.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0