Tåget hem :D

                                                   Hej!
Nu har inte jag bloggat på några dagar, har inte alltid orkat sms- blogga.. :( Men nu är jag tillbaka! Sitter nämligen på Veolia transport nu på vväg hem till Stockholm igen! :D Sköönt att få komma hem ! Har en ny header på g, som jag ska jobba på under resan :) Fast först ska jag faktiskt ta och kolla lite på Grey's, första avsnittet av säsong 3 på www.tv-links.eu för har ju inte säsong 3 men MÅSTE bara kolla iaf första avsnittet!! :D Sen ska jag spara ihop till säsong 3 tror jag :D  Har faktiskt lite pengar, men det räcker inte till allt jag vill ha just nu haha !

Fuck skulle lägga ut en bild från nyår  men det funkar fanimej inte och jag orkar inte dampa ut på min data just nu så bilderna kommer senare.. nu är jag jävligt förbannad h'är så lika bra att avslutta inlägget jävla skit.


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0