Svar på frågestunden

Här kommer svaren på frågestunden!
(Inte så många som frågat, men många frågor! ;))

jennifer om FRÅGESTUND! :D:

1.varför tränar du ingen sport längre ,förutom dans?
2.hur mår du idag ?
3.Vad skulle du önska dig om du fick önska dig vad som helst?

svar:

1. Finns inget som verkar så kul typ, är inte så mycket för sport egentligen ;)

2. Mår sådär, ont i huvet hela dagen men annars heelt okej :)

3. Oooh, svår fråga.. men typ... alla pengar i världen så jag kan skänka pengar till Rädda Barnen, RSFU (eller vad dom nu heter^^) och såna organisationer, och göra bra saker med pengarna och samtidigt ändå kunna köpa saker jag själv vill ha. Även om pengar inte löser nånting så är det ju en bra början!

 

linnea om FRÅGESTUND! :D:

Favorit klädaffär?
Vilka länder har du varit i?
Vad har du för mobil? :)

svar:

1. Lugnt Forever21! Finns ingen bättre!!♥ :D

2. Mååånga! Men kan väl lika gärna rabbla upp alla nu.
Grekland, Spanien, Cypern, Egypten, Danmark, Thailand, USA, Tyskland,Malta.
Nu har jag säkert glömt nåt land hahah. Och sen så har jag vart i de flesta av länderna typ 2-4 gånger eller nåt sånt.
Men här kommer de länder också som jag vart i men bara på flygplatsen! (jag tycker det räknas att jag vart i det landen då, även om jag inte gått utanför flygplatsen. Liksom, vart har jag annars vart? Rymden? hahah)
Tjeckien , Frankrike, Holland (tror jag de var) . Sen säkert mer, eller kanske inte. men har säkert glömt nåt land nu, mamma har bättre  koll på de där än vad jag har! Hahah ;)

3. Jag har en Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro , men vill ha en iPhone .. Men det är bara att börja spara! :)


THAT'S IT!
Inte många alls som fråga nåt, meeen, det gör inte så mycket. Ní andra är bara lata! Nääe jag skoja. Alla har väl inte lust att fråga bara :)

Nu ska jag återgå till Desperate Housewives, sen hoppas jag middagen är klart snart också.

Puss.

   
   


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha rsfu säljer väl kondomer!

2012-01-23 @ 18:34:07
URL: http://saamuelsson.devote.se

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0