Stääääda..

HEJ!
Dålig uppdatering igen, jag veet! :/ Men har vart hos Jennifer o så satt det har inte blivit av. Men nu är jag här! :D
Vad gör ni ikväll?
Själv ska jag och mamma städa på övervåninge, eller jaa, rensa bland mina saker och sånt satt jag snart kan ställa in alla möbler i mitt rum! :D Vill verkligen flytta in där nuuuu!! Även om jag trivs här nere i syrrans rum då men, hehe, vill ändååå ha tillbaka mitt gamla! Nyrenoverat o allt !
Förresten, fick brev från Haninge Dansstudio idag, så jag har kommit iin! :D Jennifer också. Så längtar ihjäl mig till tisdag .
Nej men nu måste jag göra lite mer osociala saker innan vi börjar fixa där upp .
Haajjrå!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; väntar på att få in lite frågor i min frågestund :) dudå?

2012-01-17 @ 18:29:33
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0