Nyvaken och dödstrött

 Godmorgon!
Nu sitter jag och äter frukost, blev bara en risifrutti, men men det är ju gott !
Sov hos mamma i natt eftersom att sotaren skulle komma i morse och hon jobbar så jag skulle släppa in dom.. dom skulle komma nån gång mellan 7.30- 10.00 men så kom dom 7.45 typ då och då va mamma fortfarande hemma... och jag vaknade av det ändå.. känns så himla onödigt då att jag sov här bara för i natt då! Nu måste jag ju släpa över alla mina saker till pappsen igen. Men det var faktsikt skönt att sova här ändå då :) Men jag är sjukt trött.  Gick och la mig vid kvart i 3 i natt, höll på med mobilen till strax efter 3 då jag bestämde mig för att sova, men tror ni att jag kunde somna? Nej. Jag låg vaken typ en halvtimme, 45 min. Jobbigt läge. Men somnade ändå om i morse och ställde alarm på 10.00 för ska till Jennifer sen vid 1 så måste hinna fixa och sånt ;)


Om ni inte ser vad det står så står det: "Har ni några tips på vad man kan göra om man är ovanligt trött på morgonen?" Heh :D

Uppdateringen idag kan suga lite,, men försöker blogga så mycket det går! OKej? :D


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0