Nyårsbild

Hej!
Nyårsbild vare här! I slutet av inlägget kommer den ;) Men fler kommer ni få, på lite fyrverkerier och så, fast det blir imorn ! Just nu messar jag lite, och ska kolla ett till avsnitt av Grey's Anatomy och sen blir det väl sängen för min del. Med lite mer mess. Japp, det är min natt det! :) Och min header jobbar jag på. Fortsätter mer med den imorn, och ni kanske får se den imorn också, vem vet? Hoppas på det!
Och imorn... imorn kommer Niklas och pappa hem från USA! Hoppas på att jag får lite kläder plus converse därifrån, mihihi :3
Men nu: Nyårsbild


Jaa så här var jag på nyår då! Syns att jag har lösögonfransar men det var juu första gången. Så bättre blir det nästa gång! ;) Älskar frisyren jag hade på nyår, fast den syns inte bra på bilden. Man måste se den i real life liksom ;D


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0