Ny header!

Jaa, kolla ni ser väl? Ny header ! Det är supersnälla JEnnifer som har gjort den åt mig! Taaaack säger jag bara♥ :D Men mer ska jag fixa sen, rubriktexter och färg och sånt , och bredden på bloggen också ska jag ändra.. eller asså själva bredden ni vet där inlägget och det står ;)


Vad tycks? :) Är supernöjd jag! :D Ser ni inte? Tryck F5! :D
Senare kommer videoinlägg! Måste bara äta upp min lunch óch göra mig  i ordning. Detta kanske´kommer som en chock för er men... Jag sitter fortfarande i pyjamas och morgonrock! Hah!  Kul för mig det. Eller?
Nu vet jag egentligen inte vaad jag skrev hahah xD nu börjar jag snart flummililumma lite häääära:D
See yaaa later Annagator! hahaahahahahah xD fattar ni? istället för Aligator, blir det... Annagator! hahahaah xD superkul har jag nu ! :D ahahha, Annagator.. hahah, vet inte varför jag är så flummig det är bara mina fingrar som skriver på dom gillar kanske att skriva på tangentbord? ;D Det gör dom faktsikt.. :3
Men nu så, see ya later aligator Annagator! hahah :D

ps: ååh jag älskar att det står My art is my freedom.. precis som på Erics tatuering ju! :D naaaw♥

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0