Känns lite stressigt

Sitter och skriver på Word just nu, en "bok" för vi får extrabetyg eller högre betyg eller vare nu är i svenska om vi skriver en berättelse på 100 sidor! :D Så gissa om jag gör det??
Sen efter det måste jag plugga tyska också, måste skriva färdigt om Potsdam. Redovisning imorn, usch! :(
Hahah plockade nyss ur och in i diskmaskinen och hade faktiskt kul när jag gjorde det! :O galen eller vad? hahh :)
Sen när mamma kommer hem ska vi kolla det där med Romme! :D Hoppas vi anmäler mig ikväll, jag vill så gärna åka skidor i år!! Det var ju så kul i Idre förre vintern ! :)
Men nu ska  jag ta och skriva lite till på berättelsen, känner mig lite stressad nu också eftersom att tyskan ska bli klar också.
Haaeeejjrååå!

 
Hahah bjuder på denna gamla muppbild!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; okej :) facebook :)

2012-01-16 @ 20:43:24
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0