Ingen vinst

Ja nu blir det här fan ett godnatt- inlägg! Klockan är ju sjutton halv 2.. hahah ! :D Vi ska snart lägga oss, jag och Verro. Ligga och prata typ resten av natten? haha ;)
Förresten, jag vann inte på stryktipset... :( Hade 4/13 rätt -.- hahahh sämst ju! Så ska lugnt köra nästa vecka också! :D Men idag så vare ändå dålig vinst, den högsta vinsten sänktes ner från 68 000 ända till 12 000.. då blir det inte så kul att vinna, inte lika. Men men! Vann ändå inte satte. Heh :)


HAHAH!
Åååh herregud, har gått och haft All I want for christmas is you på hjärnan hela dagen.. det känns inte riktigt läge för jullåtar nu? Heh..


Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-3.html#comment

2012-01-08 @ 14:55:23
URL: http://anneliih.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0