Hooome

Tjoo!
Hemma från Jennifer nu , gillade ni mina tidsinställda eller då? ;)
HAhah våra macrones blev failade... dom blev fyrkantiga och fula, och dom ska vara runda och fina.. (blev nåt fel så smeten blev för rinnig^^) men dom smakade gott iaf! :D
Vad gör ni ikväll?

själv geekar jag O.C och sen blir det dags för säsong 3!! :) Mwihihi :3
Och lite pluggande av engelskan.
Näej men nu ska jag återgå till O.C satt jag inte missar för mycket!!

Glöm inte att frågestunden avslutas idag, kl 23.59 (annars har det ju blivit en ny dag, måndag) och jag svarar på frågorna imorn! :)


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Okej ;D kollar tv och svarar på kommentarer :P

2012-01-22 @ 21:28:02
URL: http://mooollys.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0