Glad!

Gick upp ur badet för ca en kvart sen. Hahah! Jag är inte direkt den snabbaste...
Förresten, min SO- bok har typ varit borta, har verkligen inte hittat den nånstans. Så sen skolan började igen efter jullovet har jag inte haft den på nån SO- lektion, och nu så verkligen LETADE jag igenom rummet, superNOGGRANT, men hittade den inte! Så, jag satte mig på sängen och vad får jag syn på då? En plastpåse som ligger under en hög av kläder plus en liten "klädlåda" typ, sååå jag kollar i den och DÄR ligger min SO- bok! :D Så nu är jag asglad, för man har ju fått en anmärkning eller två när man inte haft boken med sig . Och nu har jag hittat den ! :D Kanske måste lära mig städa mittt rum ?.. hahah!


Nu ska jag gå och sova så gott, fast först tänkte jag ta mig ett glas smoothie och plocka undan det sista bara :)
Godnatt på er!


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0