...

Hej!
Sitter och lyssnar på Saade vol.2 på min "nya" stereo som mamma hade med sig från morfar. Fast... den hakar upp sig typ spelar samma grej hela tiden, nu har Eric sjungit samma mening 10 gånger ungefär -.-
Fan då kanske det inte är så bra stereo då.. men jag gillar den .
Näej men nu får jag snart damp!
Och ibland börjar den om från en annan "mening" typ men spelar ofrtfarande om samma mening: "Easy go girl I want you to play if this is the way play youäre so bad like that"
Nej nu ska jag fan fixa till det!
Sen efter det blir det Desperate Housewives så jag bloggar mer om nån timma eller så! :)
Ååååh jag dampar fan ut nu..........


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; bra, sj? :)

2012-01-16 @ 14:58:37
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0