Är ni vakna?

God kväll! :D Är ni vakna?
Har suttit och myst i min ziperall och kollat på Desperate de senaste ca 40 minuterna! Myyys! :)
Nu blire väl snart hopp i säng , är rätt trött ändå. Man blev ju väckt vid 9 i morse -.- ^^ That's life.
Ojj, jag var nyss inte på Ziperalls hemsida, dom har verkligen gjort om sen i typ maj/juni då jag beställde min ziperall! Fast det är ju klart, sidan kan ju inte vara likadan för alltid. Men ändå. Men så har dom ju faktiskt blivit rätt så stora nu också, säkert jättemånga som köper där nu!
Vad gör ni ikväll förresten? (ni som är vakna)
MIn kväll har jag ju redan berättat!! :)



Åååh fan jag kom precis på att vi på tyskan börjar tidigare imorn! Orkar. Inte. ..
Fast! Vi slutar tidigare då ! :) NAJS eller vad?! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; tackar! läget? :)

2012-01-16 @ 11:59:49
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0