Anmäld!

Woohoo nu är jag anmäld till Showdance på tisdagar! :D Jag och Jennifer. Hoppas bara vi kommer in..
hoppas och tror faktiskt det för allt kan ju inte vara fullt.. i så fall tror jag inte dom skulle låta folk anmäla sig fortfarande. Men sen kan de ju vara så att det inte finns några platser just i gruppen vi vill gå eller att dom precis har tagit slut för nån annan har hunnit anmäla sig före, det vet man ju inte? Men tror vi kommer in! :D heh ^^
Vad gör ni ikväll?
Själv har man geekat O.C hela eftermiddagen och geekat framför datan.. Nörd ? haha :D

Glöm inte att vara med i min lilla tävling i inlägget under!!! Det kan ju vara kul eller hur, även om ni inte vinner?? :D


Nu blir det middag, finally!! :D
puss på er :)


Kommentarer
Postat av: ping lowhngren

sv- joo då!^^

hoppas ni får kul poå dansen! :DD

2012-01-12 @ 19:31:13
URL: http://pinggirl.blogg.se/
Postat av: ping lowhngren

sv- hahah tack så mkt! ;DD

2012-01-12 @ 19:55:35
URL: http://pinggirl.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0