Today

Tjoh! :)
Va har ni haft för er idag? Själv drog jag och Jennifer till McDonald's efter skolan. vi slutar precis innan lunch så vi skippade skollunchen och åt McDonald's istället :) Haha är fortfarande proppmätt efter mina 9 chicken nuggets! sjuukt.
sen var jag och Jennifer hos mig, vi kollade på en skiva med gamla bilder mfrån 3an- 5an som får lärare gav till oss på skolavslutningen i 5:an. Alltså, snacka om att man såg liten ut! Ändå har det bara gått två år sen 5:An?! sjukt. :O
Tänkte iaf nog ta och kolla lite Greys nu! :D Är man bäst eller vaaad?! :D hihiee :)

Dagens outfit:

* tröja- H&M
* jeans- H&M (dem jag köpte igår! :D)
* halsband- glitter (som jag också köpte igår :D)
Hahah oj såg nu hur dålig bilden vart...men min kamera laddade ur direkt efter jag tog bilden så hann inte ta en bra.. :/ Aja :)



Kommentarer
Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: samma här. vad gör du? :)

2012-02-13 @ 20:48:55
URL: http://naxo.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0