Tidsfördriv= test!

Hur bor du: I lägenhet och villa, varannan vecka.
Brukar du komma i tid: Nja.. inte världsbäst på det.
Hur lång är du: 1.46... men hatar det.
Kan du laga mat: nja sådär.
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan?
Vad har du på dig just nu: Jeans och en tröja.
Har du någon fobi: jaa, för höjder och spindlar.
Hade du en bra kväll igår: Jaapp :D
Vilket är ditt senaste inköp: Skoltidningen, hahaha.
Din favoritdryck på morgonen: juice!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma å pappa.
Har du sovit i din egen säng inatt: Jepp
Vad hade du sönder senast: mitt underbara halsband :(
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: te!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: te eller juice. Ibland saft. Och ibland mjölk. och ibland ibland ibland vatten. heh!
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte.. heh :)
Saknar du någon just nu: mm
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara irriterande. Nej men typ.. säga att jag är jobbig, eller typ klaga på mig o kaxa.
Någon jag stör mig på: Hmm.. finns flera.
Intressen: Spela gitarr, dansa, och så älskar jag att sjunga :D
senaste person du kramade: No idea.

Senaste person du ringde: Jennifer tror ja.
Senaste person som ringde dig: Jennifer.
Vad drack du senast: Saft :D
Vill du ha barn: Yes.
Längtar du till din nästa födelsedag: Om jag gör!! :D
Är du sugen på något nu: mm mer saft! :D
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga!
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop!
Brukar du baka: Ja lite då och då.
Röstade du i det senaste valet: För ung för att rösta.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Japp rätt så :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Nån Ericlåt på Saade vol.2, kommer inte ihåg vilken..
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Har du pengar på mobilen: yes! :D


Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, aa ^^

Önskar dig en trevlig kväll! :D

2012-02-16 @ 22:36:54
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Okej, la till dig och blev nummer 7 :D

2012-02-16 @ 22:48:11
URL: http://demisweden.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0