Tha train

Förlåt förlåt, har inte alls gjort en massa tidsinställda som jag lovade er! Men hann inte göra det i fredags, internet va segt, men när jag väl skulle göra det så somnade jag... :/ Och som sagt finns inget trådlöst hos morfar. Statistiken har sjunkit, men inte så lågt som jag trodde att den skulle som tur är :D
Just nu sitter jag och kollar på Desperate Housewives, och ska snart gå till restaurangvagnen och köpa tomatsoppa. Dem har världens godaste här på tåget!! :D Jag lovar och svär ;)
Sen ska jag försöka uppdatera mycket under resan, men internet är fortfarande sjukt segt (det tog ca en kvart för mig att komma in på "Skapa" satt jag kunde göra ett inlägg -.-) så kanske inte blir så mycket. Jag svarar på era fina kommentarer när jag kommer hem, eller imorn (kommer nog va trött när jag kommer hem!) för internetet är som sagt segt. Nu ska jag återgå till Desperate Housewives , puss :D


Nu är internet segt igen, så ingen bild kommer med.. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott

2012-02-29 @ 19:56:09
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0