Ska fixa lite nu

Hejhej och förlåtförlåt för den sämsta uppdateringen idag! Har haft fullt upp, för ändrade mig och var med Verro och Jennifer efter skolan ;) Vi såg När lammen tystnar. Sjukt bra film! Man får lite obehagliga känslor ibland, speciellt en scen .. Har ni sett filmen? I så fall, vad tyckte ni?? :D
Av mig får den 5 stjärnor! Grymt braa, ni måste se den, okej?! :D

just nu ska jag fixa lite med designen, sen ska jag nog se på Grey's :D Så kommer lite fler roliga inlägg ikväll, okej?! :D

Sitter också vid mitt nya skrivbord! :D Fast det är lite vingligt (eller va man ska säga..) men de går väl att fixa sen hoppas jag. Sjukt irriterande för när jag skriver så skakar det som fan!! ^^


NU: Ska jag fixa lite grejer med designen!! :D

Kommentarer
Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: samma här.

går det bra? :)

2012-02-15 @ 21:38:02
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: samma här. har du många? :)

2012-02-15 @ 21:50:42
URL: http://naxo.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0