Precis hemma

Kom precis hem från skolan nu! Nu undrar ni nog varför man stannar i skolan till halv 5? Joo för jag har varit på skoltidningsmöte! :D Började där förra veckan, att vara med och jobba med skoltidningen. Det är faktiskt jättekul! Jag och Jennifer skriver en novell, det går asbra nu. Vi gjorde en förut men den sög så vi gjorde en ny nu idag. (hade ju gitarr idag också, så gick hem vid 3 först och gick på gitarr, sen kom jag tillbaka till skolan. Ibland äre faktiskt jävligt bra att bo 2 minuter ifrån skolan!)
Ska fortsätta att skriva på den nu satt den blir klar hade jag tänkt. Och proppa i mig choklad som jag rotade fram ur skafferiet :3


choooklaaaaaaaaaaaaad♥

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0