.OnSdAg.

Godmooooorgon på er! :D
Jag sitter och äter frukost nu, och dricker c- vitamin grej.. och näsan rinner som bara den ! :( Hatar förkylningar.
Hahah, i morse när jag vaknade, så hade jag sovit med hög bulle hela natten (hade också haft den hela kvällen igår) så när jag tog ut den vart mitt hår jätte stort och fluffigt! O.O Men det har börjat lägga sig nu.. haha det vart verkligen fluffigt. Jag som har jättetunt och typ "rakt" (inte sååå jätterakt men aa) eller platt då eller va man ska säga, så blev det fluffigt. Hahah. Men glad att det försvinner nu.. Heh ;)
Men ojj shit jag har lite bråttom  nu, börjar 8:50 och har inte ens ätit upp frukosten!!!
 puss


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0