Melodifestivalen

Hejheeejhehjeheeejhejj! :D Såg ni Melodifestivalen nurå? :DD Visst va den grym? :D
Men... vissa bidrag var lite wierd, men men.
Hahah, jag röstade tre gånger på Torsten Flinck!? Visst är jag skum?!  fast två gånger röstade jag åt pappa, och en gång åt mig själv.. Han var faktiskt helt okej, hans låt! Den var liksom mysig att lyssna på, och gav en trygghet på nåt sätt. Sen påminde den om andra låtar på nåt sätt också?
Sen röstade jag på Sean Banan! :D hahah, hans uppträdande var störtskönt! Fast han borde inte vinna hela skiten kanske.. men såg ni i slutet på hans banderoll?! Haha det stod "Tack Sverje" hahaha! Störtskön snubbe ;D


Hahah fan vad jag garvade.

Sen så röstade jag på Loreen också :)

Nu börjar jag bli trött... men ska spela spel (nörd som jag är) och lite fler saker. Efter det funderar jag på att hoppa i säng!

KRAM!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0