Illamående

Hej på er igen! Är hemma från skolan nu, var bara med på idrotten sen gick det inte längre. Min jävla "klump i magen" gjorde satt jag mår illa och skit.. så ska bara ligga och slappa framför tvn, och kolla på Grey's o så! Sen får jag hoppas det blir bättre tills jag ska åka till Malmö, tar bussen till tåget sen vid halv 5 så borde vara bättre då. Hoppas :)
Så nu ska jag ta lite yoggi och kolla Grey's, det är det bästa man kan göra när man mår dåligt!
N u  s k a  j a g  b l i  b ä t t r e ! :D


Kommentarer
Postat av: tilda

sv: okej jag är i skolan:( vad ska du göra ikväll då?:)

2012-02-24 @ 11:04:01
URL: http://juliaotildas.blogg.se/
Postat av: tilda

sv: okej jag ska träna och kanske vara med någon:) går du i någon sport?:)

2012-02-24 @ 15:14:38
URL: http://juliaotildas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gjort nått kul på lovet? :)

2012-02-26 @ 16:58:14

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0