Godnattis

Godnatt på er, nu tänkte jag sova. Vet att jag lägger mig alldeles försent, kommer vara sjukt trött imorn!
Men det bara blir så, tiden flyger iväg. Tidigare ikväll tänkte jag: "ååh jag kanske ska läggga mig vid 9-10 ikväll!" men neeej det blev inte av. Men det ville jag mest för att jag hade ont i huvet, men har inte det längre så..
Men imorn ska jag faktiskt lägga mig vid 10...


Så här såg mitt hår ut imorse (ni kommer väl ihåg att jag sa att det var alldeles fluffigt och skit för att jag hade sovit i hög bulle?):

Fokusera på håret, ignorera min kroppsställning (vafan va de för ord..?)
Men jaa, så såg mitt hår ut iaf. Och asså, det ser inte så hemskt ut, men när jag hade borstat ut det blev det jättefluffigt!! O.O Och elektriskt .. :(
Men nu är det någorlunda normalt! (har haft bulle hälften av dagen så det har blivit lite små"tjockt".)
Nämen nu blev jag trött! puss


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0