5 saker jag verkligen irriterar mig på

  1. Tjatiga personer! Det jobbigaste som finns...
  2. Personer som klagar 24/7
  3. När busschaufförer (på kvällen) frågar mig på bussen om jag är under 12.............. (det är sjukt jobbigt. Bara för att man är kort betyder det inte att man är yngre än va man är..)
  4. När folk säger att jag är jobbig (irriterande. Om jag är så jävla jobbig, varför umgås man med mig då?)
  5. När folk skryter. Hur irriterande är inte det?!

Ledsen om jag är lite sur i inlägget! Men sakerna är bara så sjukt irriterande. men men.
Nu är jag ju hos Jennifer (detta är tidsinställt!!!) och har det förmodligen skitkul! :D


Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

jajjamän :D

2012-02-11 @ 19:59:35
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0