Popular

Hej!
Nu sitter jag och lyssnar på Eric och gör inte mycket.. hm, ska försöka övertala de andra om att se på nån film nu! får väl se hur det går ;)
Sen imorn måste jag upp vid typ 9, ööööh :( ska hinna packa det sista och lite sådär... För kan inte packa allt på en gång ikväll, tandborste och hårborste mm måste jag ha imorn bitti ju! Och vill helst inte stå och rota runt i min väska...

Det är fett skumt, min resväska är inte lika full nu som  den var när jag kom hit! Och det är inte alls så mycket kvar att packa ner.. tycker jag. Jag har ju shoppat lite och sånt här nere och ändå är den inte så full?
Hihi, imorn kommer den väl i alla fall vara fullsmockad usch!
Blir ju så tungt då! ^^
 
Hell yeah!
 
 

Kommentarer
Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; Aw tack så hemskt mycket!

Härligt! Jodå :) SKa på fest nu, dudå? :)

2012-08-11 @ 20:29:56
URL: http://teresehh.blogg.se

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0