My dream hair

Hej nu är jag äntligen tillbaks och bloggar igen!
Har inte bloggat alls i veckan nästan, ska bli bättre nästa vecka! Men med skolan och allt har det väl bara inte blivit av nu... men imorn och på tisdag är jag ledig så då blir det mer tid till bloggen :D
Imorn ska jag dessutom klippa mig och så måste jag shoppa lite, får se om jag lyckas dra med nån kompis som sällskap? ;)
hahaha juste , igår försökte jag klippa min lugg själv och det gick ju lite sådär..! Luggen blev rätt sned... men hoppas frisören kan fixa till det?!
Ska få mitt drömhår en vacker dag, det är så många kändisar som har så perfekt hår så kommer man själv där med sitt .. jaaa operfekta hår ^^
 
Älskar hennes hår!
 

Kommentarer
Postat av: johanna

jotack de är finfint med mig:D sjdå?:D

2012-08-26 @ 22:17:08
URL: http://johannaj.se
Postat av: emma ♥

sv: inget särskilt, tränat lite och kollat på tv typ, dudå? :)

2012-08-26 @ 22:28:08
URL: http://emmapettersson.webblogg.se

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0